Monday, January 31, 2011

kakak YANA SAMSUDIN

Actually aku tengah tengok korean drama secret garden. wahh bestt :) Video slow nak loading then aku try bukak blog aku nih MAKK DATUKK !! terkejut babe kak yana yg pelakon bestt tuu, tkkan korg tak kenal. nak aku senaraikan cerite cerita yang aku tengokk? siti kelembai, lulu, adnan sempit, haa yang terbaru aku masih dara kan. gile kau sape tak terkejut. aku minat gile dengan die tau takk. die dah laa pndai belakon, cantik and banyak lagi laa. kakak aku pun cakap macam tu jugak sebab kak yana nih penah belakon dekat kolej kakak aku dekat poly-tech mara bangi nih and kakak aku pernah terserempak dengan kak yana time kak yana beli selendang kat kolej sane.


nih haa bukti nye kalau korg tak percaya. kak yana the besttt

No comments:

Post a Comment

ini tempat mengomen bukan mengomel.:P