Monday, March 7, 2011

MY LITTLE TOOTHFAIRY

Okey berfikir selame mane yang mungkin untuk permulaan entry ni. semalam keluar dengan toothfairy aku. actually bukan keluar tapi mengikut abah pergi kerja dekat menara kl. so takpe lah kenn dapat tiket free naik kat atas tengok tower head 1 observation deck sebelum abah pergi meeting. untuk pengetahuan blogger2 semua menara kl tinggi nye 421 meter. menara yang kelima or empat tah antara didunia. mase aku naik lift bingit telinga disebab kan tinggi dah macam naik kapal terbang tau. then aku masuk aje belambak gile pelancong dari luar negare sempadan negeri and nak kate kan semua pelancong takde satu pun orang melayu. kalau ade pun due tiga orang aje kan. tak ke bangge tuu pelancong belambak datang kat malaysia ni? pastuu aku main teropong macam budak budak kecik dulu
..................................................................................................................

haaa macam ni lah kan rupe aku main teropong. disebabkan aku pendek kene jongket sikit = ='




then aku pusing pusing sampai dah pening duduk sekejap tak lame pun. dah bosan turun bawah carik tempat nak lepak lepak. abah cakap ' boleh wifi lah kat sini ' bile connecting aje die tulis limited access. hadoi. kacau betol lah. Dah lah nak tunggu abah abes meeting lame. boringgg sampai lappy beteri kong. toothfairy capture picture. uweeeeee~





yeyy dapat makan ice cream. hahaha toothfairy belanje




bersame toothfairy yang bername ciktomyam. hahaha ape dalam mulut aku tuu? ais cream ehh :PP



picture gedik *geli gelima aku tengok balik



toothfairy ciktomyam buat muka annoying. aku pulak dah macam berselubung = ='





No comments:

Post a Comment

ini tempat mengomen bukan mengomel.:P