Sunday, March 6, 2011

tempah tempah

yeyy hari ni bangun awal lagi sebab terbau abang dengan abah beli sarapan mcd. uweeeee. bergegas gegas basuh muke *aik tak gosok gigi ke? tak pun kumur aje dah cukup. hahaha XD 'geli gelima aku'. Then abah cakap abah beli roti canai mcd sekali hahaha *ade pulak roti canai kat mcd ehh. hamboi pandai abah melawak tadi kenn


------------------------------------------------------------------------------------------

TADAAA !
yummyyy sedap :DD
ini lah yang aku makan tadi. tak ke sedap tengok gamba aje? kenn

entry aku kali ni tempah tempah ape tuu pyka? haa ni lah nak cite. tadi berborak borak dengan pakcik zin aka abah aku lerr. cakap pasal abang aku ambik lesen then tunggu hari jadi aku yang ke 16 oct ni bru amik lesen
motor. hahaha *kecik kecik nak bawak motor. alaa relek lah. kalau confident nak bawak insyaallah boleh kenn?

tetibe abah cakap pasal nak tempah ticket awal awal pergi sarawak. uweeee. sepatutnye cuti sekolah 1 minggu ni lah tapi aku hari sekolah. hahah. yelaa cuti sekolah bulan ni tak boleh sebab duit tak masyuk lagi. so pergi awal bulan 4. uweee. insyaallah kalau tak ade ape ape problem boleh pergi sarawak. yelaa lagipun aku ni baru first time nak naik kapal terbang bahase om puteh airplane kenn? alaa jangan lah gelak hihihi korang ado? kalau abah dah banyak kali naik airplane tuu. mak pulak tahun lepas pergi haji so first time lah kenn naik. korang punye cite macam mane pulak?



No comments:

Post a Comment

ini tempat mengomen bukan mengomel.:P